Huissleutels kwijt

Home Forums Watch Face Discussion Huissleutels kwijt

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    DerekLewis
    Participant

Dit toeval is niet erg goed. Mijn vrouw en ik vertrokken vanmorgen naar het werk. We keren tegelijk terug. En het gebeurde dat zowel zij als ik de sleutels van het appartement verloren. Op een gegeven moment. Op dit moment staan ​​we samen onder de deur en weten we niet wat te doen? Bij wie kan ik in Lanaken terecht voor hulp?

markultrablack
    Participant

Ja, weet je, vriend, het gebeurt. Het is alleen dat vandaag niet jouw dag is. Maar wanhoop niet, je zult zeker slagen en alles komt goed. Hier zullen ze je zeker vragen en helpen. Je hoeft er niet eens aan te twijfelen.

Bestia
    Participant

Als je in zo’n situatie niet weet wat je moet doen, raad ik je aan om slotenmaker lanaken te bellen vanaf deze site https://www.securelocks.be/slotenmaker/lanaken . Hij komt heel snel en doet net zo snel de deur open. Toen ik vorig jaar contact met ze opnam, hadden ze hun werk in 40 min. Ze werken de klok rond, dus je kunt op elk moment van de dag contact met ze opnemen wanneer het jou uitkomt. Ze hebben trouwens 5 jaar garantie op hun werk.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.