No me aparece el Watchmaker en Galaxy Apps

Home Forums Watch Face Discussion No me aparece el Watchmaker en Galaxy Apps

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Jorge Munoz
    Participant

Hola:
    Tengo un Gear S3 y deseo bajar las carátulas que están para wl Watchmaker, observo la gran oferta de ellas en esta plataforma, pero en el Galaxy Apps no me aparece a la fecha.
    De qué manera las puedo bajar y si hay otra forma de hacerlo, pues creo que Galaxy Apps nunca la tendrá disponible para nuestra región.
    Hago mención que ninguna app de paga está disponible en mi región, solo de gratis, pero de muy mal gusto lo que ahí ofrecen.
    Saludos.

• This topic was modified 4 years, 1 month ago by Jorge Munoz.
    Admin
    Keymaster

english please

vetatoliver
    Participant

Hi, does anyone know how to transfer more than 1 watchface from PC to Galaxy Watch in order to store them on the watch? Everytime I transfer one watch face, the “older” one disappears…. Thanks a lot. DonPedro happy wheels

casset
    Participant

Cuando dices “la más vieja” quiero suponer que la instalas con el mismo nombre y archivo .gwd
    Si es así, cambia los nombres a ver si te funciona.
    Saludos,

Elpirata
    Participant

Hi
    Re watchmaker.
    First download Samsung Galaxy wearable app and pair watch to phone Then you will need watchmaker premium, its a paid app, and then go on galaxy wearable app and search for watch apps. There you will find watchmaker companion app. You need this app as it is loaded onto your Gear S3. Purchase this app and you will be set up.

Elpirata
    Participant

Hi again
    If you want to store watch faces on your watch use the watchmaker and companion app.
    I have several faces on my gear s3 with no problems

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.